mycket och göra och lunch 21:00

2:a dagen jag arbetar ute i Lummelunda... 
idag tar priset för hur hårt ett arbete kan vara...

strul med allt... tur att man har en kompis där som man kan skämta med om allt...
för en oerfaren resturang arbetare så är det ingen lek och hålla koll på beställningar, disk
och hålla på med tusen saker samtidigt... 

mitt i alltihop kommer en kvinna och frågar:
"kan du köpa en glass till min mamma"

då är man nära att få damp anfall.... 

strömen gick senare under eftermiddagen... 3 ggr
och jag fick plocka disk i spö regn,,, 

kom hem... helt slut 

åt inte för en vid 9 på kvällen....


ska gå och lägga mig strax

upp och jobba kl 08





Vi hörs
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0